wtorek, 25 lipca 2017

Patrycja Malitka 'Wymysły Malitki DIY' - książka z pomysłami dla lubiących majsterkowanie i rękodzieło

Wczoraj napisałam Wam o nowym wydawnictwie Dlaczemu i o pace od tego wydawnictwa. Prezentację cudeniek rozpocznę od książki, która zachwyciła moje otoczenie i do której już utworzyła się kolejka. Książka jest przepięknie wydana, bardzo kolorowa i przejrzysta. To zbiór 46 pomysłów na ozdoby do domu, dekoracji i upominków. Przekrój jest spory, bo są tam i pomysły na świece, na wieniec, na stolik szachowy i na lampę. 
Owo DIY w tytule to skrót od 'do it yourself'. Mamy pełne opisy wykonania przedmiotów. Ja jestem nieuzdolniona manualnie, ale i ja znalazłam coś dla siebie, pomysły, które mogłabym wykonać sama. I taki mam plan. 
Autorka książki, jak pisze wydawca, jest założycielką bloga Wymysły Malitki, na którym już od lat publikuje swoje pomysły na upiększanie naszych domów, mieszkań i ogrodów. Poradnik, o którym
właśnie czytacie jest spełnieniem marzenia Autorki o popularyzowaniu idei zrób to sam i namawiania coraz większej liczby osób do tworzenia nietuzinkowych i oryginalnych
dekoracji, które zmieniają  wnętrza na bardziej niebanalne i indywidualne. 

Poniżej prezentuję zdjęcia z książki:








Sfotografowałam  przedmioty, które mnie najbardziej zaciekawiły. Są też i inne. Ważne jest to, że projekty są różnorodne na tyle, że cała rodzina może je tworzyć i że opis ich produkcji jest wyszczególniony dokładnie i krok po kroku tak, aby i tacy debiutanci jak ja mogli to stworzyć. A zaznaczam, że mam problemy z czytaniem instrukcji. Tutaj zamierzam się porywać na robienie tego. 

Za książkę dziękuję wydawnictwu Dlaczemu;
 

4 komentarze:

  1. Nie przepadam za rękodziełami, w zasadzie mam do tego dwie lewe ręce, ale jak przejrzałam tę książkę w księgarni to tak mnie zauroczyła, że kupiłam. Jak się okazało, przydała się mężowi. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swojego też planuję wykorzystać manualnie ;) Półki mi się spodobały, ale on jeszcze o tym ne wie.
    Nawet moja mama dopomina się o tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci za wyjaśnienia skrótu: DIY. Do dziś nie wiedziałam co to znaczy.
    Kiedyś kupowałam dużo takich książek i wszelkich poradników. Teraz nie kupuję już następnych, ale widać, że książka może zawierać ciekawe pomysły. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja tak jak sobie... Nie wiedziałam co to znaczy, ale wydawnictwo napisało w opisie.
      Od razu pomyślałam o Tobie, gdy przeglądałam tę książkę. Ja nie mam takich zdolności manualnych co Ty.

      Usuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...