poniedziałek, 3 lipca 2017

Stosik czerwcowy już na lipiec

Dzień dobry w tym nowym tygodniu...
Miała dziś być recenzja książki, ale dopadło mnie zniechęcenie, więc będzie stosik. To też czeka na umieszczenie, bo stosików nie pokazywałam już od maja! A książki przychodzą. W czerwcu nie skończyłam czytać książek z maja:
Ale prawie, prawie. Od tego czasu doszły mi następne. Same warte przeczytania. Najpierw zaproponowano mi recenzowanie reportaży, tym razem z Muzy, której to serii nie czytałam jeszcze i pewnej powieści z historią w tle:

Potem dostałam też do przeczytania powieść o małżeństwie. Pani pisarka połechtała moje ego ;) Więc będę czytać. Zresztą, nawet nie wiecie jak bardzo w czas popadła ta powieść. Dalej książka od MG o mormonach w Polsce. Nie wiedziałam, że mieliśmy mormonów! W USA biura wycieczkowe zarabiają na nich krocie, a u nas jak zwykle nic nie wiadomo o tej ciekawej grupie. Jest też powieść o marynarzu (też na czasie, bo dowiedziałam się smutnej nowiny o żonie marynarza i biografia Makuszyńskiego od samego autora!:

A oto mój skarb, dedykacja od autora:
Weszłam również w posiadanie wspaniałych audiobooków: 'Hrabia Monte Christo' oraz 'Milczenie'. W ofercie wydawnictw na lipiec jest oczywiście sporo fajnych nowości, ale muszę wybierać i rezygnować. 
Mam nadzieję, ze jakoś mi się to wszytko poskleja, bo na razie jestem jak psujący się ser, działam jak mucha w maśle. A to przekłada się na moją aktywność czytelniczą. Ale i tak daję radę. 
Taki demotywator znalazłam:
Źródło: http://demotywatory.pl/4448901/Kazda-kobieta-ma-cos-z-Marilyn-Monroe

Pozdrawiam serdecznie,
Iza

6 komentarzy:

  1. Ha ha ha !!! Demotywator - bardzo fajny, ale nie przywiązuj się do tej myśli :) Książka z dedykacją od autora - to skarb. Podejrzewam, że masz takich skarbów więcej. O " Krawcowej z Madrytu" słyszałam, że dobra. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merlin Monroe była nieszczęśliwa, więc nie chciałabym nią być, ale pomyślałam, że lepiej jest przedstawić problem smutków w tym świetle niż pesymistycznie.
      Mam kilka dedykacji, ale nie Urbanka! To wielki zaszczyt, bo lubię jego książki.
      O, to już są recenzje tej książki?

      Usuń
  2. "Krawcową z Madrytu" bym przeczytała... Też słyszałam wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super! Dokładnie nie wiem, co będzie w tej książce, ale z zapowiedzi wynika, że będzie ciekawa.

      Usuń
  3. Ja jeszcze nie mam wszystkich pozycji z czerwca... Ciekawi mnie Krawcowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wczoraj przyszedł Flanagan.... Mnie ta krawcowa też ciekawi ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...