piątek, 4 sierpnia 2017

Stosik sierpniowy

Dzień dobry,
Wczoraj podsumowywałam lipiec. Dziś chciałabym się pochwalić stosikami, jakie posiadam. A jest cudnie:




 Mniej więcej widać co jest. Starałam się fotografować tak, żeby było widać grzbiety. Zresztą, kocham książki, więc lubię im robić zdjęcia. A teraz po kolei jak przychodziło. Od Muzy mam reportaże i 'Krawcową z Madrytu". Poniżej prezentuję zdjęcie reportaży:
Powyżej widać też 'Makuszyńskiego' od autora z dedykacją w środku. To są dwie książki rozrywkowe od Księgarni Internetowej Helion:
A to ostatnie przesyłki: od MG i wygrana niespodzianka od Kominka. Jestem zadowolona, bo to kryminał:

Poza tymi podwójnymi paczkami przychodziły książki pojedynczo. Widać je na zdjęciu. Od Wydawnictwa Literackiego dwie wspaniałe książki, od Helionu 'Hygge', bo szczęścia mi trzeba, od Księgarni Ludzi Myślących książka o polskich odkrywcach, od MG zakończenie gdyńskiej trylogii, na które czekałam i książki od Dlaczemu:

A to są książki do czytania z półki. 'Chwilę na miłość' już przeczytałam. Pozostałe to prezent od koleżnki i dwie wygrane z Bloga Kulturalnego:
 To by było tyle na dziś. Według mnie nie ma żadnej zbędnej książki, a nawet musiałam je selekcjonować ze względu na brak możliwości przerobowych. Cieszę się na tego tureckiego noblistę, którego książki już dawno chciałam przeczytać, ale i Flanagan, reportaże i te dwie powieści rozrywkowe od Helionu kuszą mnie i nęcą. 
Z audiobooków w tym miesiącu planuję słuchać 'Szczenięcych lat'. I więcej chyba nie dam rady, choć chciałabym przeczytać książkę po angielsku 'Me before you'. Mam, ale jakoś przekładam czytanie. Bo lenistwo mnie dopada. 
Pozdrawiam więc Was upalnie. Siódme poty ze mnie biją. 
Iza Łęcka




14 komentarzy:

  1. To dosłownie stosisko, a nie stosik! :) Przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokaźny stos :) Z chęcią przeczytałabym "Życie pszczół" - słyszałam w niej wiele pozytywnych opinii.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie ją tylo obfotografowałam i przejrzałam, ale wygląda prześlicznie. Piękny język i świetne grafiki.

      Usuń
  3. Przepiękny stosik! Miłego zaczytania się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czy kiedyś będę mogła pochwalić się takim stosikiem. :)
    Opis nowej książki Flanagana jest interesujący i chętnie po nią sięgnę, zwłaszcza, że do tej pory czytałam jedynie "Klaśnięcie jednej dłoni", które było dobre, ale i rozczarowujące. Patrząc na dotychczasowe recenzje, "Śmierć przewodnika rzecznego" wydaje się być dużo lepsza. "Rudowłosa" też jest intrygująca, chociaż moje ostatnie z Pamukiem było niepowodzeniem i chyba potrzebuję dobrej zachęty, żeby sięgnąć po niego po raz kolejny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Flanaganem czytelnik się zachwyci, gdy zacznie od 'Ścieżek północy'. I tak bym Ci radziła.
      Oj, to nieciekawie z Pamukiem, ale może się zachwycę. Bardzo wiele od niej oczekuję.
      A stosik też może będziesz taki mieć. Rozumiem że masz bloga?

      Usuń
    2. O "Ścieżkach północy" też dużo słyszałam i pomimo lekkiego zawodu zamierzam je przeczytać, bo Flanagan jest dla mnie bardzo ciekawym pisarzem. W "Klaśnięciu" rozczarowało mnie zakończenie, bo przy całym ciężarze, jaki niosła ze sobą książka, ono pojawiło się jak za dotknięciem magicznej różdżki.
      Powiedzieć, że mam bloga byłoby dużym nadużyciem. ;) Od jakiegoś czasu współtworzę bloga i dzięki temu raz w tygodniu można przeczytać o różnych starociach, które czytam nałogowo.

      Usuń
  5. Wow! Niezły stosik masz na sierpnia! Gratuluję i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już gromadzę powoli stosik na wrzesień. Uroczy.

      Usuń
  6. Miłej lektury tych, których jeszcze nie przeczytałaś....półki Ci się zapełniają,,,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już składam te przeczytane na kolejny stosik obok łóżka. Półek mi dawno zabrakło, bo pokój jest dopiero rozpoczęty.
      Sobie tak powtarzam, że mam sporo tego, a potem znów mnie coś skusi i tak się koło zamyka.

      Usuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...