środa, 13 września 2017

Mój zapas 'słuchaniowy' na następny rok i kilka zdjęć półek...

Dzień dobry,
Kilka ostatnich dni przebiega mi bez literek i bez słowa słuchanego, w ogóle pod znakiem BEZ i przyznam szczerze, że już mam dość....
W każdym razie 'Ja, pustelnik' czeka na czytanie. Postanowiłam napisać dziś post lekki i przyjemny. Napiszę o panach na słuchanie na następny rok. Musiałam wybrać to co najbardziej chcę wysłuchać, a cięcia były radykalne... Poszedł Szwejk, i Gułag, i Mróz, i Nędznicy. Ale trudno.
Oto moje plany na następny rok, myślę, ze możliwe do realizacji:
Okładka książki Ostatni świadkowie. Utwory solowe na głos dziecięcy Okładka książki Wojna nie ma w sobie nic z kobiety 
 Okładka książki Barbarzyńca w ogrodzieZnalezione obrazy dla zapytania Droga do piekła Wołoszański 


https://siedmiorog.pl/media/catalog/product/cache/1/image/510x510/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/2/5/2594.jpg Znalezione obrazy dla zapytania Doktor Żywago Znalezione obrazy dla zapytania Dziesięć kawałków o wojnie 
 Znalezione obrazy dla zapytania Grząskie piaskiZnalezione obrazy dla zapytania Jesień średniowiecza 

Znalezione obrazy dla zapytania I nie było już nikogo czyta Malajkat 




















 Znalezione obrazy dla zapytania Los utraconyZnalezione obrazy dla zapytania Nocni wędrowcy 
 Znalezione obrazy dla zapytania Wieże z kamieniaZnalezione obrazy dla zapytania Dwie drogi Jasienica 
 Znalezione obrazy dla zapytania Na nieludzkiej ziemi


Znalezione obrazy dla zapytania Wspomnienia brudnego aniołaZnalezione obrazy dla zapytania Jakbyś kamień jadłaZnalezione obrazy dla zapytania Królowa południa Reverte 


Znalezione obrazy dla zapytania Jakbyś kamień jadłaZnalezione obrazy dla zapytania i boję się snów


Podobny obraz


 To są wszystkie moje zaplanowane audiobooki. Jak Wam się podoba ten wybór?

Na koniec kilka zdjęć moich książek. Nie wszystkie, bo część mam w starym pokoju, a część jest tam z tyłu za stosikami niewidoczna, bo nie mam jeszcze półek. Wszystko w proszku, życie w proszku.
Wróćmy do książek, bo półki zawsze cieszą oko:






 Pozdrawiam i miłego dnia.
Iza



8 komentarzy:

  1. Kilka dni bez literek? Straszne! Ja nie słucham audiobooków. Widzę, że wybrałaś same poważne książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Reportaże Aleksijewicz są świetne, ale i trudne emocjonalnie... A Mankell i Christie to zawsze dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchałam już kiedyś jej reportażu o Czarnobylu. Świetny styl. 'Dziesięciu murzynków' słuchałam już w starej wersji, a z Mankella słuchałam serii o Walllanderze. Te biograficzne wielu słuchaczy chwali, to i mnie może się spodobają.

      Usuń
  3. Widzę, że bardzo fascynuje Cię wojna. Ja właśnie czytam "Wołyń. Bez litości", a od słuchania mam wiele tomów "Kronik Archeo".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fascynuje to złe słowo, moim zdaniem. Wojna fascynowała Adolfa z wąsikiem. Ja chyba jestem tym zjawiskiem przerażona. Bo to jest zło, tkwiące w człowieku, które się ujawnia w takich chwilach. To ważny temat.
      Widziałam te okładki kronik u Ciebie ;) Sporo tego.

      Usuń
  4. Księgozbiór powstaje....biblioteczka się tworzy to i półek się doczekasz.
    Imre Kertesza mam w książce. Plan masz potężny. Ja korzystam ze storytela, by nie zbierać audioksiążek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie zbieram. Wysłucham i wyrzucam. Bez sensu jest gromadzić nad miarę. Te są zaplanowane na przeszło rok do przodu.
      W domu najważniejszy jest 'piec piąty'. Atmosferę chyba mam przyjazną, bo dzieci brata mówią, że mam super: że książki są i gry.
      Staram się mieć żywe kwiaty, bo z tym kojarzy mi się dom: zupa i bukiet kwiatów.

      Usuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...