wtorek, 14 listopada 2017

Upoluj Ebooka - hity października

Dzień dobry, Zastanawiacie się jakich książek najczęściej poszukiwano w październiku?  Bo ja nawet nie próbuję, bo i tak nie zgadnę, gdyż zawsze czytam nie to co wszyscy.
Strona Upoluj E-booka podaje następujące hity października:
Miejsce 10:
 ebook To nie jest kraj dla pracowników
 Miejsce 9:
 ebook Celibat: Opowieści o miłości i pożądaniu
Miejsce 8:
ebook Virion. Wyrocznia
Miejsce 7:
ebook W królestwie Monszatana. GMO, gluten i szczepionki
Miejsce 6:
ebook Córki Wawelu. Opowieść o jagiellońskich królewnach
Miejsce 5:
 ebook Mindhunter
Miejsce 4:
ebook Czarownica
Miejsce 3:
ebook Ania. Biografia Anny Przybylskiej
Miejsce 2:
ebook Labirynt duchów
Miejsce 1:
 ebook Oskarżenie

 Zdziwieni na końcu? Bo ja tak. Myślałam, że Mróz nie wylezie, a tu jest. Cieszę się, że w tym kręgu znalazły się 'Córki Wawelu;, bo to ciekawa i mądra książka. Zaciekawiła mnie ta książka 'Mindunter', natomiast nie mam ochoty na biografię Ani Przybylskiej. Z całym szacunkiem dla niej, bo lubiłam ją i smutno mi było, że umarła, ale nie uważam, ze znajdę w tej biografii coś wnoszącego w moje życie. Zafona też nie chce czytać, bo mnie zawiodła już druga część serii. Skłoniłabym się ku 'Czarownicy'.  Książki o księżach psioczących na celibat też mnie nie ciekawią. Uważam, że powinno się napisać książkę o rodzinach księży łamiących celibat.Ale na pewno jet to książka potrzebna w społeczeństwie, choć może bardziej osobom zainteresowanym tematem. Chociaż z drugiej strony mieszkam na wsi, a na wsiach KAŻDY jest zainteresowany tym tematem, jak źdźbłem w oku bliźniego....
Ogólnie, dosyć ciekawy miesiąc. Szkoda, że na łeb na szyję nie szukamy reportaży. 

4 komentarze:

  1. Zaskoczyłaś mnie tym postem kochana.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książkę o Ani Przybylskiej mam w wersji papierowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Ja chyba wolę obejrzeć powtórki Złotopolskich. Ona tam debiutowała i była fajna.

      Usuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...