piątek, 11 sierpnia 2017

Upoluj ebooka. Zestawienie najpopularniejszych tytułów lipca.



    Dzień dobry,
Od jakiegoś czasu moje rekomendacje bywają na portalu:

Najtańsze ebooki online na czytnik kindle oraz tablet ipad (pdf, epub, mobi) - UpolujEbooka.pl

                        

        Poza innymi ciekawymi rzeczami, co miesiąc ukazuje się tam zestawienie najpopularniejszych ebooków miesiąca.
Oto zestawienie najpopularniejszych ebooków lipca.
Podaję od miejsca 1 do 10: 


   1.         ebook Świnia ryje w sieci, czyli z pamiętnika hejtera       2.           ebook Czarna Madonna   3.    ebook Zapisane w wodzie      
4. ebook Płomienna korona    5. ebook Czarne narcyzy
 6. ebook Opowieść podręcznej    7. ebook Wilcze leże         8. ebook Lokatorka
   9. ebook Wzgórze psów   10. ebook Inwazja  

 Znacie? Zdziwiliście się?

4 komentarze:

  1. A gdzie moja książka w tym zestawieniu :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi się Pana nazwisko obiło o oczy. Wie Pan, może Pan jest na 11 miejscu ;)
      Pozdrawiam i życzę bycia numerem jeden.

      Usuń
  2. Szkoda, że zabrakło "Prokuratora" Pauliny Świst. Dla mnie to najlepsza z przeczytanych w lipcu książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie czytałam, ale chciałabym ;)
      A może nie mają w ofercie, bo książka chyba naprawdę jest popularna. Nawet ja o niej słyszałam.

      Usuń

Dziękuję za komentarze. Będę usuwać komentarze rasistowskie i wulgarne.
Czytam wszystkie wasze opinie.
Proszę też anonimowych piszących o podpisanie się jakoś.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...